منتـــدى احــــــلام العمــــــــــــــــر
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر فى منتديات احلام العمر
منتديات الابداع والتميز .. كل ما هو جديد لدينا
نرجو ان ينال المنتدى اعجاب الجميع

للتسحيل اضغط افل على ز التسجيل
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر فى منتديات احلام العمر
منتديات الابداع والتميز .. كل ما هو جديد لدينا
نرجو ان ينال المنتدى اعجاب الجميع

للتسحيل اضغط افل على ز التسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مـــــنــــتــدى احـــــــلام الـــعمر يــــــرحــــــب بـــالــــســـــاده الـــضــــيــــوف

الرئيسيةA7lam El.3mrأحدث الصورالتسجيلدخول
============================================
تدعو ادارة المنتدى كل اعضاء المنتدى بالاشتراك ف الموقع الجديد
التى تم انشاوه خلال الاسبوع الحالى ..
============================================

رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى

alemo
mido0o
EnOoOo
محمودربيع
resoo
no way
Shemo
maram
mido love
ayman emam
hayatikolhaleek
hamdy
sweet love
zezo
A.adel
لارا
20 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالسبت 06 فبراير 2010, 10:34 pm

[color:c10d=black][size=18]موضوعى انهاردا مختلف شويه عن الموضوعات الى كلنا بنقدمها
لكن دى كانت فكرة انا فكرت فيها ف برهة واتمنى ان انا اعبر عن رايى الشخصى ف كل عضو ف المنتدى
اتمنى كمان ان مفيش اى حد يزعل منى
فانا من خلال الردود والموضوعات الى انا قرأتها احتمال يعنى اكون عرفت شخصيه وتفكير كل واحد ولو حتى 50%
اوك انا هبدأ بس افتكروا انا قلت مفيش حد يزعل منى واحتمال اكون خطا ف بعض الاشياء
اولا نبدأ بصاحب المنتدى :
[color:c10d=violet]hamdy [/color]
طيب بس في نفس الوقت واعي .... دايما بيكون الطرف الاول في الصلح وكمان ديما بيكون الطرف الاول في الرد ... دايما جاهز في الرد..ومستحوز ع موضوعات المنتدي ....وموضوعاته بجد كتيرة جدا ومتنوعه وخصوصا الفوائد والنصائح اللى بيقدمها للبنات يعنى بجد مش سايب اى حاجة بيتكلم ف كل حاجة ماشاء الله عليه انا مش بحسد ياحمدى...... وبقوله الف سلامه يا حمدي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[color:c10d=violet]En0o0o[/color]
طبعا شاعرنا الكبير الي كلنا بنحب موضوعاته ... موضوعاته واشعاره وخواطره كلها جامده لا جدال ودي حاجه كلنا بنشترك في الرأي فيها ... اعتقد انه مستحوز ع اكبر شعبيه بين اصحابه احلي حاجه فيه تحس انه مصري اصيل ..اما عن حبه لعمرو فدي حاجه مش هتكلم فيها ... حريه شخصيه بقي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[color:c10d=violet]shemo[/color]
شيمو برده شاعر جميل ... موضوعاته كلها جامده وهادفه .. وطبعا وبلا شك موضوعاته عن البنات ومهاجمته ليهم بس يلا مش مشكله .... وتعليقاته عن الموضوعات جاااااااامده وصوره أجمد
واحلي حاجه فيه انه بيفهم ؟؟؟ لانه بيحب تاااااااااااامر ويعتب من المدافعين عن تامر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[color:c10d=violet]zezo[/color]
ده بقي داهيه لواحده ... موضوعاته حلوه ... كل شويه يحب واحده ...مش مركز خاااااااالص ... ركز بقي يا عم زيزو
موضوعاته كلها مأثره فيه .... رده بسيط بس جااااااااااااااااااااااااااامد بس ابقي خلي بالك وانت بتكتب معظم الحروف بتقع منك في الطريق والنبي أبقي خلي بااااااااااااالك منها...ههههههههههههههههههههههه "وصورك حلوه"
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[color:c10d=violet]A.adel[/color]
بصراحه مش قادره احدد كويس طيب ولا عامل نفسه طيب ... لا بس هو بجد انسان مجتهد جدا ..... يعني مش بيكتفي ع الردع الموضوع وبس ... ولكن بيضيف تحليلاته الرائعه ... الي عجبني في شخصيته قرائته للموضوع بتأني ... وبيطلعلنا تحليلات جامده آ خر حااااااجه ... واعتقد ان علاقته باصحابه حلوه
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآه طبعا يعتبر المهاجم الاول لتاااااامر .... بس ابقي خف شويه يا عم أحمد مش عااااادل
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[color:c10d=violet]resoo[/color]
ريسوووو بقي موضوعاته معظمها لها صفه معينه .... دايما بيجيب موضوعات زي ما بنقول بتيجي ع الجرح ودي حاجه حلوه ... انا عن نفسي بحب الموضوعاااااااات دي ... واحتمال يكون مش سهل واحلي حاجه فيه اهتمامه ورده اللطيف مع اصحابه... وصوره بيختارها حلو .............................
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[color:c10d=violet]الفرعون العاشق[/color]
اه من الاسم أصلا ... فالجواب باين من عنوااااااااااانه ...... احتمال يكون مشاكس شويه .. بس مع ذلك موضوعاته تحفه وخصوصا الخدع والاشتغالات الي هو بينزلها ... وطبعا احلي حاجه فيه صوره الجامده لتااااامر
وحبه ليه يس اعتقد انه سلبي شويه .. واعتقد انه مرح مع اصحابه ....وشكله عايش قصه حب الفراعنه
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه طبعا يعتبر المدافع الاول لتاامر ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[color:c10d=violet]ayman emam[/color]
ده طبعا مشرف القسم الاسلامي .... وهل يخفي القمر ... اكيد بيجيب لنا طبعا موضوعات اجمل واجمل كلنا بنستفاد منها وبتعجبن كلنا .... عن نفسي بتعجبني جداااااااااااا
مشاركاته جميله اويمع اصحابه وردوده احلي مع انها بسيطه بس بتصيب بسرعه ومش متسرع ..... عجباني اوي بدله تامر الموف ... واحلي حاجه انك بتسمع لتامر ... ونتمني المزيد من موضوعاتك الخيره... ويعتبر من المدافعين لتامر
[color:c10d=violet]mido0o[/color]
اعتقد بجد ان العضو دا مغرور ومتكبر شويه حبتين يعنى دا كان ف معظم ردوده الاولى ....يعنى زى ما بنقول كدا مش بيعجبوا العجب يعنى تحس ان هو شخصيته طاغيه عليه شويه.....ف معظم الاوقات بيبوخ اعمل معينه مع العلم ان هو كان ممكن يكتفى بالقراءة بدون التعليق .......بس احلى حاجة فيه حكيم جدا بجد ... بيعرف يرد كويس وبحكمه على الموضوعات ...ردوده جامدة .... اه صورة حلوة كمان ..... وأشعاره احلي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[color:c10d=violet]محمود ربيع[/color]
أعتقد انه عايش في عالم الضحك والهزار ..... كل شويه يطلعلنا بنكت غلسه شويه ...ههههههههههههههههههههههههه وجميله في نفس الوقت .... بس اهو برده بيشارك
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[color:c10d=violet]hayatikolhaleek[/color]
العضو ده غريب شويه ... يعني بحس ان هو متصف بالغموض .... بيظهر احيانا ويختفي احيانا وردوده كلها واحده بس في نفس الوقت جميله وموضوعاته اجمل .... وكمان متنوعه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[color:c10d=violet]هاني عطا[/color]
ده بقي عضو مميز شويه مش عارفه ليه حاسه انه مختلف .... بيتكلم بالفصحي ... صائب في ارآئه ... شاعركبير ... قارئ جيد .... رده بسيط .... بس بحس دايما انه مش ظاهر اوي.... بحب منه اوي كلمه $ الاخت لارا $
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[color:c10d=violet]no way[/color]
مدير غامض .... بس الصوره بتبين شخصيته .... بالرغم ان تعاملي معاه قليل بس اقدر اقول ان كويس ف تعامله مع اصحابه بس مدير غائب
بصراحه مقدرتش احدد شخصيتها لانني قرات لها ردود قليله ..... بس ع فكره ذكيه في معظم ردودها وبتحب اصحابها
[color:c10d=violet]لارا[/color]
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[color:c10d=cyan]typed by*lara elmasry[/color]
[/size][/color]
A.adel
مشرف قسم الشباب
A.adel

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 12:48 am

ههههههههههههههههههههههههههه بجد بجد بجد موضوع تحفه يا لارا والله

وانا هرد عليه بس لما اجي من الدرس
https://r007y.yoo7.com/
zezo
عضو مولعها نـار
عضو مولعها نـار
zezo

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 2:41 am

موضوع جامد واللة يا لارا وفعلا قدرتى تحددى شخصية كل واحد بس واللة انتى عجبتينى بس

انتى قولتيى اسم اميلك اية
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 2:47 am

مرسى يا زيزو على الرد الجميل دا بس لحد الان بدة مش فاهمة يعنى عجبتك من ناحيه ايه؟
zezo
عضو مولعها نـار
عضو مولعها نـار
zezo

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 2:57 am

هو عجبنى لانك قدرتى بالسرعة دى

انك تفهمى كل شخصة من خلال كلامة وردودة

بس جوبى بقى على السوال اميلك اية

عاوز اكلمك

هقولك حاجة سر
sweet love
عضو متميز جدا
عضو متميز جدا
sweet love

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 3:20 am

ممكن افهم يعنى ايه شخصيتى قويه مش لصالحى؟انا دايما شخصيتى قويه لو سمحتى يا لارا
وضحى كلامك شويه ممكن؟؟
اصل انا حساسه شويه فى الحكايه دى
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 3:42 am

يابنتى احتمال انتى اصلا مكنتيش تعرفى ان انتى شخصيتك قويه غير لما قلتلك
هههههههههههههههههه
بصى يابنتى انا قصدى ان انتى فرضتى شخصيتك دى على بعض اعضاء المنتدى وطبعا القصه معروفه
وقوة الشخصيه مش لازم تكون بالتوبيخ وانما المفروض ان هيا تكون بالحب والحكمة والتفرقه بين الامور
hamdy
Admin
hamdy

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 4:35 am

[center][b][color:ee1e=violet]معلشى يا لارا ردى ايجى متاخر شويه بس ظروف التعب دى مانعانى شويه من المتابعه [/color][/b]
[b][color:ee1e=violet]بس بجد والله ومن غير اى مجاملات [/color][/b]
[b][color:ee1e=orange]والله العظيم تحليلك لشخصيه كل واحد او المعظم كله صح [/color][/b]
[b][color:ee1e=violet]كفايه انك وصلتى لده من خلال المواضيع والردود مع انك لا تعرفينا لبا شكلا ولا قبل كده [/color][/b]
[b][color:ee1e=cyan]بجد شكرااااااااااااااا اوى على الموضوع الجميل ده [/color][/b][/center]
https://r007y.yoo7.com
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 4:41 am

مرسى يا حمدى دا بس من زوقك
وبعدين الى انا قلته دا مش مجامله والله ياجماعه
انا عامله الموضوع علشان اظهر رايى مش اكتر
بس ياحمدى انت لسه مقلتش رايك فياااااااااااااااا
hamdy
Admin
hamdy

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 4:45 am

[center]
[b]رايى يا لارا معروف [/b]
[b]ابسط حاجه شوفى كل الاعضاء ازاى مبسوطين من مواضيعك الجميله دى [/b]
[b]وكلنا بنعتبرك اختنا الكبيره وبنحترمك والله [/b]
[b]وبجد انتى شخصيه حلوه اوى يعنى شاعره نبيهه حكيمهفى كلامك[/b]
[b]واهم حاجه فيكى بتقولى رايك فى الواحد بصراحه [/b]

[b]ومستنيين منك يارا المزيد والمزيد[/b] [/center]
hayatikolhaleek
عضو متميز جدا
عضو متميز جدا
hayatikolhaleek

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 4:51 am

موضوع جميل وشكرا على تحليل شخصيتى
zezo
عضو مولعها نـار
عضو مولعها نـار
zezo

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 5:09 am

بصيى يا يالار اللى مش عجبة يمشى واللى عجبة حبيبى ولسة بردة مش جوبى على سوالى
A.adel
مشرف قسم الشباب
A.adel

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 5:26 am

[color:1e74=white][center]بصي يا لارا انتي فعلا وصفتي كل واحد بامانه بس بالكامل لان انتي متعرفيش غير من

المنتدي بس انما لو عرفتيهم هيبقي رد تاني بس مش معني كده ان الكلام ده وحش لالا

ده جاااااااامد والله وانا هقول رايي فيكي

انتي يا ستي انا بحس كده ان انتي متواضعه يعني مش متكبره ولا الكلام ده وحاسس انك

بتحبي تكوني رائده يعني بتحبي تتحملي المسؤليه ومش بتحبي الغرور(( انتي برج ايه ؟؟؟ ))

بس بجد انتي شخصيه هائله جدا والله وياريت كل البنات تبقي زيك وفي تواضعك ده [/center][/color]
https://r007y.yoo7.com/
ayman emam
مشرف القسم الاسلامى
ayman emam

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 6:21 am

ههههههههههههههههههه حلو اوي الموضوع ده لاء وجديد
.
بس انا لي رائي ومتزعليش مني
.
مفيش وجهة نظر من دول ممكن تطلع صح لان الانسان مش بيتعرف غير لما يتعاشر
.
تعرفي طريقه كلامه اسلوب حياته كده يعني لكن مش من شوية ردود والموضيع
.
نقدر نحدد شخصية كل واحد . ممكن الواحد يكون عنده الخبره انه يحكم علي شخصية
.
حد زي حضرتك مبتقولي انك كده. بس متبقاش من خلال شوية ردودم مكتوبه بتبقي من
.
خلال علاقه صداقه او حتي مش اقل من كذا مقابله
ayman emam
مشرف القسم الاسلامى
ayman emam

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 6:33 am

واحب اقول حاجه لابو عادل الابراج حرام حتي لو علي سبيل التسليه والهزار
mido love
عضو متميز جدا
عضو متميز جدا
mido love

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 6:43 am

ده موضوع جااااامد مع انى لسه مشترك جديد
بس بصراحه انت مواضيعك كلها جميله
hamdy
Admin
hamdy

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 7:25 am

[center][b][color:3e59=cyan]عندك حق يا ايمن [/color][/b]
[b][color:3e59=cyan]ان الحكم على اى حد ميجيش الا بعد معاشرة الانسان ده [/color][/b]
[b][color:3e59=cyan]بس هى قالت فى الاول قدرت تعرف بعض صفات كل واحد [/color][/b]
[b][color:3e59=cyan]واحيانا طريقة كلام كل واحد بتعبر ولو بجزء صغير عن شخصيته [/color][/b][/center]
sweet love
عضو متميز جدا
عضو متميز جدا
sweet love

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 4:08 pm

على فكرة يا لارا انتى اخدتى فكرة وحشه عنى
وانا طبعا مع راي ايمن لانك متعرفيش اى حد فينا الا من مواضيعه او ردوده
على العموم شكرا
maram
عضو نشيط جدا
عضو نشيط جدا
maram

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 4:23 pm

الموضوع حلو قوي
بس فعلا مينفعش تحكمي علي حد الا لما تتعاملي معاه
لكن كدا ممكن تكوني اخدتي فكره غلط عن بعض الناس
بس علي الرغم من كدا موضوعك حلو
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 5:16 pm

ياجماعه انتم مقدرتوش تفهموا الموضوع صح
انتم لو دققتم ف كلامى هتلاقونى بقول اعتقد واحتمال يعنى الموضوع مبنى على احتمالات مش اكتر
وانا عارفه ان كلام ايمن صح لازم تكون مع الشخصيه اكبر وقت ممكن علشان تقدر تحدد
بس المشكله ان موضوع زى دا كان لازم الى يكتبه يكون مش منكم يعنى مش صديقكم
ودا طبعا علشان موضوع الزعل والغضب والحاجات دى
وحتى كمان انا قلت ف الاول ان انا هفهم كل واحد على قد الردود يعنى ولو حتى 50%
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 5:21 pm

اما بالنسبه للعضوsweet love فانا قلت ان انتى شخصيتك قويه
ووضحتلك ليه
بس صدقينى احلى حاجة فيكى ان انتى بتعرفى الخطا وتتاسفى
ودى حاجة بتكون نادرة ف الانسان وجميله ف نفس الوقت
اتمنى ان انتى متكونيش زعلانه من كلامى وبعدين انا قلت احتمالات وياستى انا قلت لو كان دا خطا عرفونى الصح
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 5:22 pm

انا على فكرة يا جماعه بحب المهاجمة وانا اعد ادافع جدا
انا اصلا كنت مستنيه الهجوم
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 5:28 pm

اه على فكرة يا احمد عادل انا كمان مش بؤمن بالابراج
بس انا عارفاها
برجى الغربى......الجدى.......
برجى الطالع........العقرب.......
مرسى يااحمد ع ان انت قلت رايك فيا اتمنى ان انا اشوف اراء تانيه كتير
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 5:30 pm

شكرا يا مرام كنت اتمنى اكتب عنك بس للاسف اعتقد لحد الان ماخدتش فكرة عامه عنك
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 5:31 pm

اهلا بالعضو الجديد شكرا ونتمنى منك المزيد
Shemo
غاوى مسلسلات تركيه
Shemo

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 5:51 pm

[center][b][color:48bc=red]هههههههههههههههههه الموضوع جامد والردود جامده والله وفعلا الموضوع غريب بس بجد والله حلو

اما العضو الجديد ده بلاش انو تكتبى عليه خااااااااااالص عشان نوع من الكابه و وحجات كده هو يعرفها معلشى يا عبودا بس دى الحقيقة

اما عن رايك فيه فى مبالغه جامد اخر حاجة و

اما برده عضو ايمن محدش يعرفه صدقونى ده مش مفروض يكون على قسم اسلامى مش عاوز اقول على قسم ايه بس هو عارف كويس........

اما انا اعتقد انك هاديه فى كل امورك مش بتاخدى الدنيا كده افش لاء لكل حاجة تفكير معين
وبصراحه اكتر دى لو صورتك بجد جميله جداااااا مش مبالغه يعنى

انا طبعا اسف لو قولت كلمة مش فى محالها [/color][/b][/center]
zezo
عضو مولعها نـار
عضو مولعها نـار
zezo

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 6:35 pm

fبصى يا سدى اللى داخل يقول ان انتى وصفتيهة خطا

هو خلطان لانة اللى حكم على نفسة بكتة

وانتى اللى وصفتية صح

وساعات كتي الواحد بيتوصف بكلامة

وبمعملتة

طبعا انتوا فهمنى بكلم على مين
ayman emam
مشرف القسم الاسلامى
ayman emam

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 6:48 pm

ههههههههههههههه طيب ياعم نفطرد ان الي قالته صح
.
هي قالت عنك كلام صح ان انته نص الحروف بتقع منك لكن الباقي كله غلط وانته ابسط مثال اهوة
sweet love
عضو متميز جدا
عضو متميز جدا
sweet love

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 8:36 pm

لالالالالالا كلامك واضح اوى يا زيزو بعدين محدش وجهلك كلام انا بكلم لارا
وانا مقلتش ان الموضوع وحش بالعكس فكرته حلوة جدااااااا وياريت الكل يعملها
بس بليز بلاش كلامك دة علشان منرجعش نزعل وكلام فاضى وكده
لان بصراحه باينه اوووووووووووى
على العموم مش زعلانه واتكلم براحتك بقى
hamdy
Admin
hamdy

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 8:55 pm

[b]ههههههههههههههههه[/b]
[b]قشطه ياد يا ايمون يا صاحبى[/b]
[b]قشطه يا شيمو يا جااااااااامد[/b]
[b]موضوع جاااااااااااااااااااااامد[/b]
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 9:16 pm

ايه ياجماعه هو انا عامله الموضوع علشان تتخانقوا ولا ايه
ههههههه انا مش بولعها ولا اى حاجة على فكرة
وبعدين يازيزو مش انتم اتصالحتم ولا ايه يعنى خلاص بقى ولا انت بترد القلم ولا ايه مهما كان انت الكبير وبردة مش استفدت من رايى ولسه بيقع منك حروف اه صحيح هو مين كان بيعلمك ف الابتدائى؟
سؤال مهم اوك
اما بالنسبه لايمن فانا فهمت دلوقتى انت معارض الموضوع ليه لان انت مفهمتوش كويس وخصوصا رايى فيك
لو كنت زكى اكتر كنت فهمت ان ماذا تعنى وهل يخفى القمر؟
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 9:19 pm

شكرا ياشيمو على رايك وانا بحترمه مهما كان
وبعدين هو العضو الجديد ايه حكايته معاك؟
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالأحد 07 فبراير 2010, 9:21 pm

منورنا يا حمدى
تخيل الصورة بتاعتى بتنور لما بتشوف زيدان
sweet love
عضو متميز جدا
عضو متميز جدا
sweet love

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 1:18 am

ميرسى جدااااااا يا لارا واتمنى ان احنا نكون اصحاب وانا والله مش بحب الخناق
بس جت بقى مع زيزو كده
وانا قلتله مليون مرة انا اسفه بس هو بقى مش راضى يقبل
اقنعيه انتى بقى اصل انا خلاااااااااااااااااااص
وميرسى جدا يا قمر على رايك اللى انا بحترمه جدااااا
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 2:24 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا يا زيزو مينفعش خالص الى انت بتقوله دا ياما فيه ناس بدأو بخناقه وانتهوا بصداقه
اتمنى ان انتم الاتنين تتصالحوا
وبعدين علشان الفلانتاين قريب اوك
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 2:25 am

وانا كمان قبلت الصداقه
no way
Admin
no way

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 2:26 am

[color:1e2e=yellow][b]موضوع فكرتوا حلوه وجديده وانا مش غامض ولا حاجه انا مش بحب اعد ارد على كل موضوع بستمستع بقرئتها والحمد لله الشله قايمه بالدور على اكمل وجه
[/b][/color]
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 2:32 am

اوك يا مستر طب على الاقل ابقى خلينا نشوفك وشكرا جدا على الرد
no way
Admin
no way

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 2:40 am

[b]مستر ايه وانا قليل الرد وقليل المواضيع على المنتدى ودا انا شيفوا عادى ودا يرجع ليا
[/b]
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 2:58 am

هههههههههههههههه
اتعصبت ولا ايه
لا بس على فكرة مستر دى انا بقولها عادى يعنى معتادة ان انا اقلها
hayatikolhaleek
عضو متميز جدا
عضو متميز جدا
hayatikolhaleek

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 3:10 am

[center][color:cdb8=red]انا كنت مختفى بسبب الامتحانات[/color][/center]
zezo
عضو مولعها نـار
عضو مولعها نـار
zezo

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 3:12 am

ههههههههههههههههههه

نبقى اصحاب دى انا هزقها تير اوى وهطلع روحها

ما هى اللى بدات بالاسود

والبادى اظلم
resoo
مشرف قسم البرامج
resoo

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 3:45 am

[font:578f=Arial Black][color:578f=red][size=18][center]معلشى يالا ردى ايجه متاخر شويه
.
.بس النت كان فصل والحمد لله رجع
.
.بس بجد موضوع مفيش احلى من كده
.
.بس برده انتى قدرتى تعرفى شخصيه الواحد من خلال مواضيعه
.
.بس برده مش قدر كااااافى ان تقدرى تحديدى شخصيه الوااااااااااحد
.
.اما عن تحليلك لشخصيى فيها كتير من الصح
.
.بس ازاى انا مش سهل
.
.دا والله طيب
.
.اما عن شخصيتك يا لارا
.
.من مواضيعك وردردك
.
بجد انتى الى محليها المنتدى ده

لانك اكبر مننا
بس بجد انتى شخصيه قويه
ةالله اعلم
بس بجد موضوع تحفه

.[/center][/size][/color][/font]
محمودربيع
عضو مميز
عضو مميز
محمودربيع

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 3:47 am

[color=green][size=18][color:fc8c=red]اولا الموضوع جميل جدا وموضوع جديد

واتى برده قدرتى تفهمنى بس مش اوى

وانا صحيح بحب الضحك والهزار بس مش على طول

بس فى حاجات تانيه كتير غير الهزار اشغل بالى بها][/size][/color]

عدل سابقا من قبل محمودربيع في الإثنين 08 فبراير 2010, 5:32 pm عدل 2 مرات
resoo
مشرف قسم البرامج
resoo

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 3:49 am

[font:e50f=Arial Black][color:e50f=red][size=18][center]معلشى يالا ردى ايجه متاخر شويه
.
.بس النت كان فصل والحمد لله رجع
.
.بس بجد موضوع مفيش احلى من كده
.
.بس برده انتى قدرتى تعرفى شخصيه الواحد من خلال مواضيعه
.
.بس برده مش قدر كااااافى ان تقدرى تحديدى شخصيه الوااااااااااحد
.
.اما عن تحليلك لشخصيى فيها كتير من الصح
.
.بس ازاى انا مش سهل
.
.دا والله طيب
.
.اما عن شخصيتك يا لارا
.
.من مواضيعك وردردك
.
بجد انتى الى محليها المنتدى ده

لانك اكبر مننا
بس بجد انتى شخصيه قويه
ةالله اعلم
بس بجد موضوع تحفه

.[/center][/size][/color][/font]
ayman emam
مشرف القسم الاسلامى
ayman emam

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 4:22 am

هههههههههه ايه ياعم زيزو انته اتنفخت بالكلمتين الي قالتهم عنك ولا ايه
.
وبعدين حضرتك انا مكتوب عني كلام حلو اه بس مش معني كده ان الموضوع
.
يبقي صح هو موضوع جاااااامد جدا ومن اجمد الموضيع علي المنتدي بس
.
قلت راي ان مينفعش حتي تحددي حتي لو 10% من شخصية انسان من
.
خلال شويه ردود ولا موضيع
.
ومينفعش الموضيع يبقي الرد عليها خناق وكده دا قلبو الموضوع غرفة شات مش مناقشه علي الموضوع
mido love
عضو متميز جدا
عضو متميز جدا
mido love

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالإثنين 08 فبراير 2010, 5:15 am

مفيش مواضيع ولا حاجه انت بس اصحااااااب
وبنحب نهظر مع بعض بس وعادى يعنى مش
من اى حاجه مهما كانت
لارا
شاعرة المنتدى
شاعرة المنتدى
لارا

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالثلاثاء 09 فبراير 2010, 12:24 am

ميرسى يا جماعه بجد على كل الردود
عادى جدا ياريسو مش لازم تتاسف دى حاجة عاديه خالص
no way
Admin
no way

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالثلاثاء 09 فبراير 2010, 3:28 am

[color:5b4a=brown][b][color:5b4a=violet]لسه رايك فى عليمو ايه ..........؟[/color]
[/b][/color]
hamdy
Admin
hamdy

مُساهمةموضوع: رد: رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى   رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى I_icon_minitimeالثلاثاء 09 فبراير 2010, 3:37 am

[b][color:cc4b=violet]اه يا لارا ياريت نسمع رايك فى عليمو مشرف قسم الرياضه [/color][/b]

رأيى انا فى كل شخصيه فى المنتدى
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» صور شخصيه لـ : اينووو + احمد اخوه
» صور شخصيه لـــ حـــــمـــ باشا ــــــــدى
» طلب صادقه مع اعضاء المنتدى
» مفاجأة المنتدى : استوديو المستقبل
» الجديد على المنتدى مذكرات الأستاذ هانى عطا فى الجغرافيا والتاريخ